Zgodnie z ustawą informujemy, że strona wykorzystuje pliki cookies, które ulepszają korzystanie z naszej strony - więcej... Akceptuję, nie pokazuj więcej.

FAQs

P?Z czego wykonane są zabawki proponowane w INSOLITODESIGN.COM ?
O.

Zabawki wykonane są z materiałów bezpiecznych i antyalergicznych. Stosujemy tkaniny i dzianiny bawełniane , które objęte są certyfikatem uprawniającym do oznaczania znakiem „Bezpieczny dla dziecka”.
Wypełnienie stanowi w 100% poliestrowe włókno silikonowe o właściwościach antyalergicznych.

P?Jakie korzyści ma klient zakupując zabawki w INSOLITODESIGN.COM?
O.

Korzyści dla klienta są następujące:
- bezpieczeństwo dla dzieci i nastolatków,
- przedmioty nie powodują alergii ,
- każda zabawka jest wykonywana indywidualnie, jest oryginalna i wyjątkowa,
- zabawki wspomagają rozwój dziecka .

P?Cena zabawek / przedmiotów w Insolitodesign.com?
O.

Zabawki przez nas produkowane i sprzedawane posiadają certyfikat zgodności , są wykonywane z materiałów certyfikowanych stąd ceny tych zabawek są adekwatne do ich jakości. Jednak czy nasze dzieci nie zasłużyły na długie chwile dobrej zabawy i beztroski? Lepiej zaoszczędzić kilka złotych i kupić rakotwórcze chińskie zabawki, czy skorzystać z oferty bezpiecznej dla dziecka i ponadczasowej?

P?Jak pakowane są zabawki w Insolitodesign.com?
O.

Zabawki pakowane są w ekologiczne pudełka kartonowe, w pełni ekologiczne oraz znakowane specjalnym stemplem identyfikującym firmę Insolitodesign.com. Tektura użyta do opakowań jest materiałem biodegradowalnym, powstającym z całkowicie odnawialnych surowców naturalnych.

P?Czy jest możliwość spakowania zabawki „ na prezent’?
O.

Tak ,pakujemy zabawki „na prezent” na życzenie Klienta. Usługę należy zaznaczyć podczas realizacji zamówienia.

P?Czy można zamówić zabawkę / przedmiot, którego nie ma na magazynie ?
O.

Można zamówić zabawkę / przedmiot, którego status sklepowy jest równy 0. Zabawka zostanie wyprodukowana specjalnie dla Klienta na zamówienie. Czas oczekiwania na zabawkę ok. 10 tygodni.

P?Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
O.

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów.

P?Jak szybko wysyłacie towar?
O.

Standardowo w od 24h do 48h godzin. Dostawa jest uzależniona od terminu płatności za towar lub płatności za pobraniem oraz wyboru dostawcy / kuriera przez Zamawiającego . Staramy się jak najszybciej przekazać zamówiony towar do przesyłki.

P?Czy mogę otrzymać rachunek razem z przesyłką?
O.

Oczywiście. Każde zamówienie jest wysyłane z rachunkiem , w którym podajemy płatność za towar oraz płatność za przesyłkę.

P?Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?
O.

Do godziny 14.00 – oczywiście tylko w przypadku dni roboczych z wybraniem przesyłki i płatności za pobraniem .Towar zostanie wysłany tego samego dnia jeżeli jest dostępny w magazynie.

P?Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
O.

Insolitodesign.com prowadzi jedynie sprzedaż wysyłką, dlatego nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru.

P?Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?
O.

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu.

P?Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
O.

Na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia („Przyjęte do realizacji”, „Wysłane” itp.).

P?Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
O.

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

P?Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
O.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora.

P?Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
O.

Do przesyłki zawsze dołączamy rachunek.  Dokument wymiany / zwrotu towaru jest do pobrania na stronie sklepu www.insolitodesign.com w zakładce regulamin.

Jak się z nami skontaktować?

Istnieją dwie główne metody kontaktu z nami: za pomocą poczty elektronicznej lub rozmowy telefonicznej. Wszystkie dane znajdują się w dziale kontakt.

P?Dlaczego muszę podać numer telefonu i adres email?
O.

Adres email jest niezbędny w celu potwierdzenia złożonego zamówienia, a także informowania klientów o statusie ich zamówienia.
Numer telefonu jest wymagany, gdyż w niektórych przypadkach istnieje konieczność telefonicznego potwierdzenia zamówienia lub poinformowania klienta o pewnych sprawach, związanych z zamówionym przez niego towarem (np. promocja na ten towar, dodatkowe możliwości, wydłużony czas dostawy, itp.).